Пластикові Вікна Рейтинг

мобільні додаткиМотивація співробітників за допомогою мобільного додатку

Зовсім недавно основним майданчиком для корпоративних мотиваційних програм були веб-платформи, але розвиток мобільних технологій і проникнення носяться пристроїв в усі сфери життя позначили необхідність створення окремого виду мобільних додатків, націлених на роботу з мотивацією.

Бізнес, натхнений ідеєю переорієнтувати непродуктивне проведення часу співробітників в соцмережах і месенджерах під час робочого дня в заняття, що приносить видиму користь компанії, швидко підхопив мобільну концепцію мотивації. Успішними прикладами мотиваційних програм в особистісній сфері стали додатки Lift, CoachMe, SmartProgress.

Так екран мобільного телефону став природним і доступним способом залучення співробітників в нові мотиваційні програми. Значна частина працездатного населення і особливо працівники у віці до 35 років будь-якого веб-сайту або комп'ютерній програмі віддадуть перевагу тачскрін планшета або смартфона.

Цей тренд підтверджує і динаміка ринку корпоративної розробки: за оцінкою J'son & Partners Consulting, до кінця 2016 року обсяг ринку мобільних бізнес-додатків в Росії складе $ 62, 9 млн, і щороку він зростає практично в два рази.

Інтерес до мобільного розробці легко пояснимо

У мобільних програм мотивації є безліч переваг. В середньому, ми звертаємося до своїх смартфонів кожні 7 хвилин, 150 разів на день.

Мобільні технології стають бажаною формою комунікації, і програми мотивації сприймаються співробітником на більш особистому рівні, як щось природне, зручне і комфортне (на відміну від стандартних механік).

Смартфон можна використовувати де завгодно і коли завгодно, стіраяграніцу між діловим і персональним. Крім того, додаток - це гнучка система, що дозволяє адаптувати структуру і інтерфейс під конкретні завдання, використовуючи інтроекрани, тригери, push-повідомлення, які вчасно доносять потрібну інформацію і втягують користувачів в діалог.

Copyright © . All Rights Reserved