Що Таке Пластикові Вікна

Що таке пластикові вікна

Не секрет, що копірайтери продають не тільки продукти (товари і послуги).

Залежно від дії конверсії ми можемо продавати заповнення форми, дзвінок, перехід за посиланням.

Крім того, в тексті продаємо ціну, образ компанії і, якщо потрібно, ідею продукту. Ось про останній темі ми зараз і поговоримо.

(Напевно, в більшості цих фраз варто було б взяти слово «продаж» в лапки, адже воно використовується в переносному сенсі. Але для спрощення подачі будемо використовувати варіант без лапок - тим більше що все це професійний сленг.)

Що таке продаж ідеї
Продаж ідеї в копірайтингу - це переконання читача в тому, що йому потрібен сам продукт як такої. Вже після неї йде продаж безпосередньо нашого продукту.
Тобто, ви переконуєте читача, що йому взагалі потрібно купувати продукт X для вирішення його проблем або завдань - перш ніж перейти до безпосередньо рекламованого продукту від компанії Y.
(Наприклад, показуєте, ніж взагалі хороша контекстна реклама, а вже потім пропонуєте нашу контекстну рекламу .)

Як продати ідею
В принципі, тут все той же, що і в звичайному продажників: аргументуємо необхідність покупки, використовуючи переваги цього продукту (в тому числі в порівнянні з схожими) і вигоди клієнта.
Наприклад, для продажу ідеї квадроцикла для міста можна розписати, чим він гарний в порівнянні з мотоциклом і автомобілем, - і що це дає читачеві.
А коли на ринок тільки виходили лендінговие агентства, в їх продажників Лендінзі як категорія відбудовувалися від звичайних багатосторінкових бізнес-сайтів.

Copyright © . All Rights Reserved