​Нюанси розміщення зовнішньої реклами

Для організації такої реклами може знадобитися деякий час, тому що не відразу вийде узгодити умови її розміщення з муніципальною владою.

Правила розміщення зовнішньої реклами строго регламентують деякі моменти і їм потрібно слідувати. Але разом з цим види зовнішньої реклами мають високу ефективність: рекламні матеріали кидаються в очі всім проходять і проїжджають повз потенційним клієнтам.

Одним з цінних якостей зовнішньої реклами є її ненав'язливість. Людям найбільше не подобається, коли їм щось пропонують зробити насильно, надають на них будь-який тиск. Її зазвичай не супроводжують голосом (як це відбувається по радіо і телебаченню), що не поширюють занадто активно у вигляді роздаткових листівок і не підкидають у поштові скриньки

Сприйняття зовнішньої реклами суто пасивно, але разом з цим окремо або в сукупності з іншими видами грамотна зовнішня реклама поступово підвищує впізнаваність бренду і лояльність аудиторії, покращує ставлення до пропонованого товару і перетворює потенційних клієнтів в реальних покупців.

Реклама на вулиці

Існують різні види реалізації зовнішньої реклами. Це вивіски, таблички, консолі, планшети, об'ємні букви, поверхня громадського транспорту, оформлені спеціальним чином фасади будівель. Неможливо повністю перерахувати їх все, так як з розвитком технічного прогресу з'являються все нові і нові способи впливу на споживача.

↑ Виділимо особливості

Як і у інших типів є деякі усталені особливості зовнішньої реклами, які визначаються її форматом, сприйняттям і витратами на виготовлення і установку:

Не рекомендується використовувати даний вид реклами в короткий проміжок часу. Макет зовнішньої реклами може коштувати чимало грошей, а його установка займати тривалий час, тому економічно доцільно, щоб його побачило якомога більше людей і не один раз.

Одним з аспектів зовнішньої реклами є скороминущість. Більшість людей, які читають рекламне повідомлення, проводять в русі, тому воно повинно мати стислий вигляд, щоб глядач прочитав і його максимум за 7 секунд.

Має місце підвищений попит серед рекламодавців і обмеженість пропозиції від агентств. Популярність змушує рекламодавців вибудовуватися в черзі, а власників рекламних площ розміщувати більше носіїв в тих місцях, де вони користуються підвищеним попитом. Таке перенасичення рекламних звернень розсіює увагу цільової аудиторії і знижує ефективність.

Пріоритетним рішенням в розміщенні зовнішньої реклами є розташування її на щитах (бігбордах), розташованих поблизу доріг, по яких рухається великий потік машин. Якщо написи на рекламних щитах розташувати в місцях не таких популярних, витрати на їх розміщення можуть не окупитися.

Крім місця розташування реклами, важливе значення займає її компоненти. Є переваги, які зроблять зовнішню рекламу максимально ефективною:

Слід віддати перевагу білий або світлий фон зображення.

Бажано уникати великого числа дрібних деталей. Краще віддати вибір одному, максимум двох великим малюнкам.

Фотографії більш привабливі, ніж малюнки, а карикатури привабливіше фотографій.

Зображення живих людей звертають на себе увагу на 23% більше, ніж картини з зображенням неживих предметів.

Кількість основного тексту не повинно перевищувати семи-дев'яти слів, набраних великими літерами.

Краще уникати заперечення і негативного цілепокладання.

Утримання від приїлися епітетів ( «найкращий», «чудовий») допоможе заробити довіру споживача.

Copyright © . All Rights Reserved