Kamaz постачають вантажівки

Bell Equipment і Kamaz постачають вантажівки, які підходять для Африки. Перевага нового партнерства Bell Equipment з російським фахівцем з самоскидів Kamaz виходить за рамки надання клієнтам компанії в Південній Африці преміум-класу самоскидів за підтримки провідної місцевої підтримки. Новый Камаз Вы можете выбрать и купить по выгодной и доступной цене, без накруток и переплат.

Це також створило можливість посилити свою прихильність місцевим виробничому сектору і сприяти економічному зростанню.

Перемогла в Дакарі серія самоскидів Kamaz була офіційно запущена для клієнтів, щоб відзначити перший етап впровадження на Bauma CONEXPO AFRICA 2018 у березні.

За словами менеджера з маркетингу продукції Bell Equipment Бреда Касла, початковий асортимент складається з чотирьох моделей.

«Є дві вантажівки 6x4 вантажопідйомністю 15 т і 20 т відповідно, а також 8x4 вантажопідйомністю 25,5 т і вантажний автомобіль 6x6 вантажопідйомністю 19,5 т, що нас особливо радує.

«6x6 перекриває зазор між шарнірно-сполучених самоскидом і звичайним самоскидом. Повний привід, хороший кліренс в 396 мм, міцність, міжосьові і міжосьові диференціали дозволяють вантажівці добре працювати при менш тривалої або більш нерівномірною роботі. сайтів і робить його придатним для експлуатації 12 місяців в році ", пояснює Касл.

Белл бачить потенціал для вантажівки 8x4 в високопродуктивних додатках, таких як шахти і кар'єри.

«Дві задні осі і дві передні осі рульового управління забезпечують оптимальний розподіл ваги, що дозволяє вантажівці перевозити важчі вантажі для підвищення продуктивності», - пояснює Касл.

Три більших вантажівки оснащені перевіреними двигунами потужністю 400 к.с. (294 кВт), побудованими на КамАЗі, які забезпечують харчування через надійну трансмісію ZF.

Ця потужність успішно передається на землю через ступичні і диференціальні редуктори.

Найменша модель в лінійці оснащена популярним двигуном Cummins потужністю 282 к.с. (207 кВт), в тому числі з трансмісією ZF.

Через меншої потужності потрібно тільки диференціальне зниження. Всі моделі мають антипробуксовочную систему для складних умов під ногами.

Кабіни й сидіння з пневмопідвіскою призначені для безпеки та комфорту оператора.

Крім того, Bell запропонує персоналізовані конфігурації шасі кабіни відповідно до вимог замовника, що дозволить адаптувати вантажівки Kamaz для всіх галузей промисловості.

Щоб відповідати різним вимогам ринку, Bell також буде поставляти автомобілі з лівостороннім керуванням на пряме замовлення для клієнтів в Демократичній Республіці Конго.

Значні інвестиції вже були вкладені в навчання персоналу і складування запасних частин на складі логістики компанії.

Компанія Bell зробила додаткові інвестиції для введення в експлуатацію складальної лінії CKD (повний нокдаун) на своєму заводі в Річардс-Бей для локального складання самоскидів Kamaz в рамках другого етапу.

Касл сказав, що прогнозований вивезення перших вантажівок з конвеєра Bell відбудеться в останньому кварталі 2018 року або в першому кварталі 2019 року.

«Інвестиції в місцеве виробництво спрямовані на те, щоб скоротити час доставки вантажних автомобілів для наших клієнтів і створити можливості для працевлаштування, які будуть істотно сприяти економічному зростанню», - додає він.

Copyright © . All Rights Reserved